Zapiroos

Zapiroos

زاوه پیروز، زاپیروس
Zapiroos

Zapiroos

زاوه پیروز، زاپیروس

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Abdolmaleki – Bi Esteres

ترانه و آهنگ : علی عبدالمالکی , تنظیم : محمدرضا رهنما

گیتار : محمدرضا رهنما , میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

  

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس :


برو به زندگیت برس بی استرس

منم با خاطراتمون میرم تو حس

برو باهاش قدم بزن بیخیال من

برو و فکرشم نکن چیه حال من

بیخیال من

بی استرس به زندگیت برس

اگه دلت هوام و کرد نامه بفرست

دلوپسی واسم همه کسی

با هر کی باشی واسه قلب من مقدسی

بی استرس به زندگیت برس

اگه دلت هوام و کرد نامه بفرست

دلوپسی واسم همه کسی

با هر کی باشی واسه قلب من مقدسی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس

♫♫♫♫♫♫

لذت ببر از تموم زندگیت

حتی بودن من بدون عشق بچگیت

من حاظرم بمیرم و تو زندگی کنی

برو پا بذار رو عشق و وابستگی

کی گفته که عشق آخرش رسیدن

شاید قسمت من و تو همو ندیدن

شاید خدا می خواد راهمون جدا بشه

عشق من به تو مثل پرستیدنه

بی استرس به زندگیت برس

اگه دلت هوام و کرد نامه بفرست

دلوپسی واسم همه کسی

با هر کی باشی واسه قلب من مقدسی

بی استرس به زندگیت برس

اگه دلت هوام و کرد نامه بفرست

دلوپسی واسم همه کسی

با هر کی باشی واسه قلب من مقدسی


دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی استرس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد