Zapiroos

Zapiroos

زاوه پیروز، زاپیروس
Zapiroos

Zapiroos

زاوه پیروز، زاپیروس

دانلود آهنگ علی زیبایی ( تکتا ) به نام آهای دنیا

دانلود آهنگ علی زیبایی ( تکتا ) به نام آهای دنیا

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Old Song By Ali Zibaei ( Takta ) Called Ahay Donya

 

متن آهنگ آهای دنیا از علی زیبایی:


آروم آروم چشامو روی هم میذارم 

گذشته ها رو یادم میارم

کنار اون همه خاطراتی

 که از بد زمونه دارم

فریب دروغای آدمای اینجا

 که ندارن خبر از فردا

رحم و وفایی به هم ندارن

 تا بوده این بوده رسم دنیا

آهای دنیا دنیا دنیا

 دلم ویرونه ی دستای تو دنیا

توی بازی زمونه شدم تنها

 نفرین به تو دنیای بی وفا

اونی که دزد آرزومه خوش به حالش

 که با همه بدی خوبه حالش

میدونم که یه روز غم میشینه

 تو اون نگاه بیخیالش

کی میشه که زمین به ساز من برقصه

 که از سکوت خدا بترسه

آتیش خنده رو شعله ور کن

 که غم داره میزنه پرسه

آهای دنیا دنیا دنیا

 دلم ویرونه ی دستای تو دنیا

توی بازی زمونه شدم تنها

 نفرین به تو دنیای بی وفا


دانلود آهنگ با کیفیت 128 

نظرات 3 + ارسال نظر
lind سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 09:09

آقای بابایی عاشقتیم

ممنونم

محمد سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 09:10

عالی مثل همیشه

فاطمه سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 09:11

عاشقتم تکتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد