Zapiroos

Zapiroos

زاوه پیروز، زاپیروس
Zapiroos

Zapiroos

زاوه پیروز، زاپیروس

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بارانم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بارانم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بارانم با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Abdolmaleki – Baranam

ترانه: مهرزاد امیرخانی , آهنگ: علی عبدالمالکی

تنظیم: فرشاد یزدی , میکس و مسترینگ: محمد فلاحی

  

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بارانم :

یارم من افسرده ام دوای درد من تویی بیا بکش مرا به آغوش

جانا تو جان منی تویی همان غمی که تا ابد نشد ز من فراموش

بیا که خسته ام از این سکوت و این چراغ خاموش

بارانم کنار تو میمانم که نیمه ی پنهانم تو دیدی و بس

ای جانم تو لذت زندانم نوازش دستانم تو دیدی و بس

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بارانم

♫♫♫♫♫♫

غیر از تو من از همه غمگینم هلاهل شیرینم به کام من باش

خورشیدم تو ماه بی مهتابی به جان من میتابی

بارانم کنار تو میمانم که نیمه ی پنهانم تو دیدی و بس

ای جانم تو لذت زندانم نوازش دستانم تو دیدی و بس


دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بارانم

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بارانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد